Od skice do ikebane



Sogecu škola ikebane insistira na tome da se inspiracija može naći bilo gdje u bilo koje vrijeme. Kako bismo vježbali taj princip naši nastavnici nam često daju zadatke kao što je ovaj sljedeći.

Prvi korak: Posmatramo neku fotografiju oko 30 sekundi. Moja fotografija je, na primjer, prikazivala lanac planina u čijem podnožju je bilo divno zeleno polje riže na koje su radili berači riže sa šeširima raznoraznih boja.

Drugi korak: Napravimo skicu fotografije koristeći samo olovku, po sjećanju. Pošto sam ja slab crtač, moja skica izgleda ovako:




Prva skica

Treći korak: Na osnovu skice napraviti kolaž.
Kolaž




Četvrti korak: na osnovu kolaža napraviti ikebanu. Ikebana može biti u bilo kojem stilu: prirodna, apstraktna ili avantgardna. Ja sam ovoga puta izabrala avangardni stil - bez i jednog cvijeta. Kamen predstavlja planine, metalna žica polje riže koje se stapa sa planinom, a ljudi su crvene bobice ploda brusnice.





Ikebana inspirisana fotografijom planina i berača riže



Još jedna varijacija na temu berača riže i planina

Kommentarer

Populære innlegg