Kad ugledam novu biljku u cvjećari...

Tamna vaza sa šarama odvlači pažnju od grane







Juče sam u cvjećari vidjela ovu čudnu granu. Kad sam je malo bolje zagledala vidjela sam da liči n pamuk i to se ispostavilo tačnim. Latinsko ime pamuka je gossypium. Biljka ima velike plodove bijele boje. Plodovi se nalaze u smeđim čaurama. Bijela boja i tekstura pamuka nas podsjeća na predstojeću zimu i snijeg. Kako bi grana što bolje došla do izražaja, okrenula sam je naopačke i zakačila za kubari (držač napravljen od dijela grane i vertikalno preprezan pri vrhu kako bi se grana lakše zakačila). Zatima sam granu stavila u dvije različite vaze. Prva vaza je previše odvukla pažnju od grane, dok je druga, bijela vaza istakla granu i pomogla nam da usredsredimo fokus na pamuk.




Bijela vaza nam pomaže da bolje vidimo granu. U pozadini zeleni list
Bijela vaza nam pomaže da vidimo granu. U pozadini smeđe-crveni list.


Kommentarer

Populære innlegg